Ondertussen in Bhutan...

6 februari 2018 - Thimphu, Bhutan

Afgelopen maand is het hier redelijk rustig geweest in Bhutan. Jammer genoeg heb ik deze maand vaak ziek in bed doorgebracht. Ook Hannelore is niet gespaard gebleven van de ziektes. Eerst was ik een paar dagen ziek, daarna Hannelore, daarna ik weer enzovoort... Tussen het slapen en rusten door heb ik er toch nog het beste van proberen maken! Af en toe hebben we nog een fijne wandeling kunnen maken in de buurt van Thimphu en gelukkig konden we nog afspreken met onze Bhutanese vrienden.
Afgelopen weekend hebben ik en Kasper nog een stevige wandeling gemaakt. We bezochten het klooster 'Phadjoding' dat we in het begin van onze reis ook een bezoek brachten, maar daarna gingen we nog een stuk verder (en vooral hoger) de berg op. Op een dag tijd van 2300 meter naar 4000 meter stappen en terug. Dat voel je wel!
Eerder deze maand waren er ook een paar bosbranden rondom Thimphu. Op een dag stond plots de berg aan de andere kant van de vallei plots letterlijk in brand. Spectaculaire beelden en gelukkig niet teveel schade!
Op dit moment is ook het schooljaar terug begonnen en zijn de studenten terug van hun 'winterbreak'. Op stage is er nu terug wat meer leven!
Foto's zijn terug te vinden onder het album 'januari'!

Ik ben hier nog steeds héélgraag ;-).

Tom

1. Thais:
    6 februari 2018
    Goed om weer wat van je te horen!! Hopelijk ben je nu helemaal genezen!