Reis naar Bhutan

4 november 2017 - Thimphu, Bhutan

Vandaag zijn we aangekomen in Bhutan.

We vertrokken in Kolkata met de nachttrein naar het stadje Alipurduar in het Noorden van India. Hier werden we opgehaald door een taxi die ons naar Thimpu zou brengen. Vanaf het moment dat we in de taxi zaten, zagen we de bergen van Bhutan al voor ons opdoemen. Het moment dat we Bhutan binnenreden was een fantastische ervaring. Er ligt plots bijna geen vuil meer op straat, de mensen houden zich plots aan de verkeersregels, veel mensen lopen rond in hun traditionele 'gho's' en je voelt je meteen al een stukje gelukkiger...

We aten onze eerste Bhutanese maaltijd en begonnen daarna aan onze trip door de bergen richting Thimpu. De bergrit was een van de mooiste ritten die ik al maakte met de wagen. Prachtige landschappen, de natuur en frisse lucht zijn hier de norm en daar zal ik zeker mee kunnen leven!

's avonds kwamen we aan in Thimpu en maakten we kennis met ons appartement waar we zullen verblijven en met onze gastvrouw Tshering.

Wij hebben er alvast zeer veel goesting in!

1. Mama:
    4 november 2017
    Amaai, het klinkt fantastisch...!
  2. Marleen en Martin:
    4 november 2017
    Wij wensen je den geweldige goede reis
  3. Hilde:
    4 november 2017
    Blijkbaar al ne goei start genomen 😀 !
    Geniet er van ! Succes X
  4. Sleebus Marijke:
    13 november 2017
    volgens mij zijn hier veel mensen van Eversem ongelooflijk geïnteresseerd om jouw belevenissen te volgen. Ongelooflijk interessant.