Weekendje Paro

19 november 2017 - Thimphu, Bhutan

Afgelopen weekend hebben we de stad Paro bezocht. Paro is bekend om zijn luchthaven, zijn forten en het welbekende 'Tiger's Nest' of in het Dzongkha 'Taktsang'.

Vrijdagavond vertrokken met de taxi vanuit Thimphu. Daar aangekomen zijn we lekker gaan eten om vroeg in ons bed te kruipen! Zaterdagochtend zijn we om 6u 's ochtends vertrokken richting het Tiger's Nest om de grote groep toeristen voor te blijven. Na een paar uurtjes stappen, kwamen we uiteindelijk aan aan deze magische plek. Binnen mocht ik spijtig genoeg geen foto's maken, maar ik kan je zeggen dat het wel een hele ervaring was!

's avonds zijn we dan een stapje gaan zetten in Paro (karaoke all the way...), om het dan zondag rustig aan te doen. 'Op z'n zondags' hebben we dan nog een beetje rondgedwaald in Paro en een paar dingen gaan bezoeken zoals de plaatselijke markt, een boogschutterstornooi en het fort van Paro. Daarna de taxi naar ons vertrouwde Thimphu genomen en zelf Bhutanees proberen koken!

Bhutanese groeten!

1. Ingrid Lombaert:
    19 november 2017
    Dat ziet er daar prachtig uit ! Leuk dat jullie ook wat toerist kunnen zijn.
    Groetjes,
    Ingrid en co